محل تبلیغات شما
چکیده:

 

آینده خدمات اعتباربخشی با روندهای پیشرو و تعامل حرفه با محیط در حال تحولش رقم خواهد خورد. فناوری اعتباربخشی با سازگاری و آفرینندگی پیشرفت خواهد کرد که شاید زمینه‌ساز الگوی خدماتیِ نوینی شود. هر یک از ابعاد حرفه حسابداری تحت تاثیر فراگیر پیشرفتهای فناوری اطلاعات قرار دارد. فناوری اطلاعات قدرت را از تهیه‌کنندگان اطلاعات (مانند حسابداران و حسابرسان) به استفاده‌کنندگان اطلاعات (همچون سرمایه‌گذاران، بستانکاران و سایر استفاده‌کنندگان) منتقل می‌کند. استفاده‌کنندگان بالقوه و بالفعل خدمات حسابداری و حسابرسی نیازهایی روزافزون به اطلاعات مربوط، قابل اعتماد و بهنگام دارند، و فناوری اطلاعات راههای برآوردن نیازهای آنان را هموار می‌سازد. اما پاسخگویی به این نیازها مستم تغییراتی در هر یک از ابعاد حسابرسی است. در این مقاله بعضی از تغییرات اساسی (و در عین حال ضروری) پارادایم حسابرسی که برآورنده نیازهای استفاده‌کننده خدمات اعتباربخشی است، به‌شرح موارد مندرج در بندهای الف، ب، ج و د، توصیف و بررسی شده است.

 

روشهای بودجه ریزی

استفاده از نرم افزارهای رایانه ای در عملیات حسابرسی

معامله مبتنی بر اطلاعات نهانی از منظر حسابرسان داخلی

اطلاعات ,فناوری ,استفاده‌کنندگان ,اعتباربخشی ,خدمات ,حسابرسی ,فناوری اطلاعات ,از ابعاد ,یک از ,اعتباربخشی با ,هر یک

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

✍︎پــــارســـــــا ❧❣︎❧شـــــبــگرد☽ mahakchair